تماس با مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی شاداب
تلفن پنج رقمی 33848-086
اراک، خیابان امام خمینی، ساختمان پزشکان مهر

بهترین مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی اراک کجاست؟ | مرکز شاداب نو

 

مرکز تخصصی مشاوره و خدمات روانشناسی

 شاداب نو ( شاداب نوین )

با مجور از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، وزارت ورزش و جوانان

اراک، ولیعصر، خیابان امام خمینی، نرسیده به چهارراه دکتر حسابی، ساختمان پزشکان مهر، طبقه دوم

 مسئول فنی و مدیریت شهرزاد حسنی

32238010 کد اراک 086  و 09364245996

 

بهترین روانشناس اراک

بهترین مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی اراک و بهترین مشاوره و روانشناس اراک کیست؟ 

یکی از مهترین سوالاتی که هر شخصی هنگام مراجعه به مشاوره و روانشناس و یا در سرچ ها و جستجو های خود مطرح می کند سوال بالا و یا سوالاتی از جمله : 

بهترین کلینیک مشاوره اراک، بهترین روانشناس اراک، بهترین مشاور اراک، بهترین روانکاو اراک، بهترین روانپزشک اراک و… می باشد.

اگر به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی در اراک هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

بهترین مرکز، مطب و یا کلینیک مشاوره و یا بهترین روانشناس اراک مرکز و یا شخصی که حداقل دارای ویژگی های زیر باشد:

الف ) حتما به مرکز و یا کلینیک مشاوره و یا روانشناسی مراجعه کنید که دارای مجوز از سازمان ذی صلاح از جمله سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، سازمان بهزیستی ، وزارت ورزش و جوانان باشد. هنگام مراجعه به مطب و یا کلینیک مشاوره و روانشناسی از بخش پذیریش و نوبت دهی بخواهید که مجوز فعالیت از سازمان های ذی صلاح را به شما نمایش دهد.

بعنوان مثال شما هنگام مراجعه به مرکز و کلینیک تخصصی مشاوره و روانشناسی شاداب نو ( شاداب نوین) در اراک مجوز های زیر را مشاهده می نمایید :

شماره پروانه 1080 – م از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره و وزارت ورزش و جوانان، شماره مجوز  29583 از سازمان بهزیستی کشور

بطور خلاصه اولین شاخص جهت انتخاب بهترین مرکز و کلینیک مشاوره اراک و بهترین روانشناس در اراک دارا بودن مجوز قانونی از سازمان های ذی صلاح می باشد، حتما توصیه میگردد قبل از شروع جلسات مشاوره مجوز های لازم را جهت فعالیت را مشاهده کنید

ب) به رزومه، حسن سابقه و تخصص مدیر و مسئول فنی مرکز و یا روانشناس خود دقت کنید. روانشناس و مدیر خوب خصوصیت هایی دارد که وی را در برابر سایر روان شناسان برجسته ميکند . روان شناسی که بتواند رفتاری حرفه ای و درست داشته باشد میتواند به بهبود مراجعین خود کمک شایانی کند. مدیر و مسئول فنی دارای مجوز مسئول فنی و یا پروانه صلاحیت فردی می باشد.

بعنوان مثال هنگام مراجعه به مرکز تخصصی مشاوره و خدمان روانشناسی شاداب در اراک مجوز های زیر را مشاهده می کنید

پروانه فعالیت تخصصی فردی :شماره پروانه 5385 شهرزاد حسنی از نظام روانشناسی و مشاوره کشور

 پروانه مسئول فنی :شماره 29619 شهرزاد حسنی، سازمان بهزیستی

ج) همواره یکی از دغدغه های مراجعین برای مشاوره حضوری و یا آنلاین روانشناسی یافتن بهترین مرکز و کلینیک مشاوره اراک یا روانشناس در اراک است. یکی دیگر از راه ها برای یافتن روانشناس خوب این است که از افرادی که تجربه موفقی از درمان داشته اند پرسیده شود. به سوال از دوستان و آشنایان که به مراکز مشاوره و روانشناسی مراجعه نموده اند سوال کنید که بهترین مرکز و کلینیک مشاوره اراک کجاست ؟ بهترین مشاوره و روانشناس اراک کیست؟ حتما به نتایج خوبی خواهید رسید.

البته همیشه چنین تجربیاتی در اختیار افراد نیست. از طرفی اختلالات روانشناسی نیز انواع مختلفی دارند که ممکن است روانشناس پیشنهادی تخصص لازم برای برخی از اختلالات روانشناسی را نداشته باشد در چنین مواقعی میتوان به مراکز و یا کلینیک های مشاوره مراجعه نمود تا از خدمات تیمی از روانشناسان در تخصص های مختلف بهره ببرید

با مقدمه ای که در بالا ارائه شد حالا به پاسخ این سوال می رسیم که:

بهترین مرکز و کلینیک مشاوره اراک و بهترین مشاوره و روانشناس اراک کیست؟

اجازه دهید پاسخ مشخصی به سئوال بهترین دکتر روانشناس در اراک کیست و یا بهترین مرکز و کلینیک مشاوره اراک کجاست بدهم؟ واقعیت این است روانشناسان خوب زیادی در کشور و اراک داریم اما اینکه یک نفر را به عنوان بهترین روانشناس اراک یا ایران انتخاب کنیم ممکن نیست. چون حوزه های روانشناسی اینقدر زیاد است که هر روانشناسی در یک یا چند حوزه دارای تخصص است که نمی توان گفت کدام یک از بقیه بهتر است در هنگام انتخاب روانشناس اگر فردی دعا میکند در همه زمینه ها متخصص است کمی در انتخاب او تامل و با بررسی های بیشتری انجام دهید.اما برای جستجو بهترین مرکز مشاوره و کلینیک مشاوره اراک چه باید کرد ؟

پاسخ : در مراکز و کلینیک های مشاوره معمولا تیمی تخصصی از روانشناسان و مشاوران در حوزه های مختلف کاری فعالیت میکنند. بعنوان مثال در یک مرکز و کلینیک مشاوره خوب تیمی متشکل از چندین روانشناس و مشاور به ارائه خدمات در زمینه های زیر می پردازند مشاوره پیش از ازدواج ، مشاوره ازدواج ، زوج درمانی ، خانواده درمانی ، مشاوره کودک ، مشاوره نوجوان ، مشاوره جنسی و سکستراپی ، مشاوره فردی ، ارزیابی و تشخیص اختلالات شامل درمان وسواس، اضطراب، مشاوره طلاق و جدایی ، مشاوره رابطه دختر و پسر ، مشاوره تحصیلی و کنکور ، مشاوره شغلی ، استعداد یابی ، روان درمانی ، انجام تست روانشناسی و روان سنجی

پس می توان به این مراکز اعتماد کرد چون تیمی متشکل از روانشناسان و مشاوران در تخصص ها و تجارت مختلف را در قالب یک مرکز تشکیل داده و در حال ارائه خدمت می باشند.

یکی از مراکز بهترین مراکز و کلینیک های مشاوره و خدمات روانشناسی در اراک که  دارای حسن سابقه و متشکل از تیم تخصصی در زمینه های مختلف می باشد، مرکز تخصصی مشاوره و خدمات روانشناسی شاداب است ، مرکز شاداب با دارا بودن مجوز از ارگان های ذی صلاح و تیم تخصصی با ارائه خدمات مورد تایید و رضایت بسیاری از مراجع کنندگان می باشد

آدرس و تماس با مرکز تخصصی و کلینیک روانشناسی شاداب
اراک، خیابان امام خمینی(ره)، نرسیده به چهارراه دکتر حسابی، ساختمان پزشکان مهر، طبقه دوم
خط ویژه پنج رقمی  086-33848 ،  نوبت دهی : 32238010 – 086 ، موبایل : 09364245996

لیست از بهترین مراکز مشاوره، کلینیک روانشناسی ، بهترین مشاور و روانشناس در اراک

 

در لینکی که در ادامه ارائه می شود لیستی از بهترین مراکز مشاوره، کلینیک های روانشناسی و مشاوران و روانشناسان شهر اراک که زمینه مشاوره پیش از ازدواج ، مشاوره ازدواج ، زوج درمانی ، خانواده درمانی ، مشاوره کودک ، مشاوره نوجوان ، مشاوره جنسی و سکستراپی ، مشاوره فردی ، ارزیابی و تشخیص اختلالات شامل درمان وسواس، اضطراب، مشاوره طلاق و جدایی ، مشاوره رابطه دختر و پسر ، مشاوره تحصیلی و کنکور ، مشاوره شغلی ، استعداد یابی ، روان درمانی ، انجام تست روانشناسی و روان سنجی فعالیت می کنند ارائه شده است

لیست بهترین مراکز مشاوره و کلینیک های روانشناسی و مشاوران در اراک

 

خلاصه و جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم به سئوال بهترین دکتر روانشناس در اراک کیست ، بهترین مرکز و کلینیک مشاوره اراک کجاست پاسخ بدهیم. در صورتی که سئوالی در این زمینه دارید لطفا در کامنت های همین مقاله  مطرح فرمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره آنلاین، اینترنتی، حضوری و تلفنی در شهر اراک میتوانید با شماره 09364245996 تماس بگیرید.

خدمات مشاوره و روانشناسی در اراک بدلیل سهولت دسترسی به مرکز استان بطور معمول مورد استقبال شهرستان های استان نیز قرار می گیرد. استان مرکزی دارای شهرهای از جمله اراک، ساوه خمین محلات دلیجان کرهرود، شازند ، مأمونیه ، تفرش ، مهاجران سنجان کمیجان پرندک آشتیان شهباز خنداب شازند زاویه نیمور داودآباد خشکرود میلاجرد غرق آباد جاورسیان فرمهین ساروق کارچان خنجین نراق توره نوبران هندودر قورچی باشی رازقان می باشد.

بهترین مشاور و روانشناس در ساوه بهترین مشاور و روانشناس در خمین بهترین مشاور و روانشناس در محلات بهترین مشاور و روانشناس در دلیجان بهترین مشاور و روانشناس در شازند بهترین مشاور و روانشناس در تفرش بهترین مشاور و روانشناس در آشتیان بهترین مشاور و روانشناس در فرهمین بهترین مشاور و روانشناس در کمیجان بهترین مشاور و روانشناس در خنداب بهترین مشاور و روانشناس در زاویه بهترین مشاور و روانشناس در مامونیه بهترین مشاور و روانشناس در مهاجران بهترین مشاور و روانشناس در داودآباد بهترین مشاور و روانشناس در جاورسیان

 

3 دیدگاه دربارهٔ «بهترین مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی اراک کجاست؟ | مرکز شاداب نو»

  1. تیم کامل و تخصصی داره در مرکز مشاوره شاداب وجود داره
    واقعا یکی از بهترین مراکز مشاوره اراک مرکز شاداب هستش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *